Makcik nikah dengan bangla?

 

Kalau sebelum ni, kecoh di media sosial dengan isu seorang lelaki warga Bangladesh, Md Rayhan Kabir, yang akan diusir keluar dari negara ini dan disenarai hitam memasuki Malaysia selama-lamanya gara-gara memberikan informasi salah pada satu siaran media terkenal, Al-Jazeera.

Baru-baru ni sebuah video tular di media sosial yang menunjukkan seorang makcik lewat usia dinikahkan dengan salah seorang warga Bangladesh!


Makcik ni tak sedar diri ke?

Video tersebut diterangkan oleh salah seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama samaran Eryal Edry. Katanya makcik ini dinikahkan dengan warga Bangladesh dengan meminta bayaran sebanyak RM1,000.

“Lelaki tu nak ambil kesempatan je dengan makcik. Tak tahulah adakah ini salah satu cara warga Bangladesh cari duit dekat negara ni dengan ambil upah menikahkan orang,” tulisnya.

Dia turut melaporkan lokasi kejadian yang berlaku di Taman Srimuda Seksyen 25 Shah Alam dan turut mengucapkan tahniah kepada makcik tersebut atas perkahwinan yang terbina.


Jom lihat video pendek yang sempat dirakam.


Tak tahulah sejauh mana kebenaran video tersebut. Kalau benar makcik  ini dinikahkah, marilah kita doakan yang terbaik untuk mereka.

Sumebr : Eryzal Edry

Post a comment

0 Comments