Tuju K-Clique Tinggalkan Kesan Lebam Pada Loca B??

 

Apa yang dah jadi sebenarnya gais? Kalau korang nak tahu seorang penyanyi, Tuju dari kumpulan K-Clique menjadi perbualan hangat di media sosial. Ohmedia pun terkejut apabila melihat kejadian pada teman wanita kepada Tuju K-Clique tu.

 
Baru-baru ini, teman wanita Tuju yang dikenali sebagai Loca B dan juga seorang penyanyi memuatnaik beberapa Insta Story miliknya, @kuning.langsat dengan menunjukkan kesan lebam di tangan yang dibuat oleh Tuju. Selang beberapa minit kemudian, Insta Story tersebut telah dipadamkan dan netizen berjaya menularkan di media sosial.
Aku diam. Aku senyum. Aku sayang. Bergelut melayan kerenah kau memaki dan merendahkan aku tiap kali kau hilang akal pemikiran tidak betul. Walau macam mana buruk aku dia tetap terima aku. Walau macam mana jahat aku dia orang yang sentiasa belakang aku. -kata Loca B

Rata-rata ramai netizen berasa berang dan mengatakan bahawa mereka tidak sangka dengan perbuatan yang dilakukan oleh Tuju pada teman wanitanya. Selepas benda ni tular, Loca B tampil menjelaskan dan mempertahankan beliau kerana netizen melabelkannya sebagai kaki pukul.
I took down the posts. Aku ada hak untuk bersuara. I did not take it down because I said something wrong. Its because orang mula guna perkataan kaki pukul. Lebam sebab kami bergelut dalam kereta. He kept pulling me into the car. Aku pun jadi kasar dengan dia sebab aku tak tahan masa tu. Gigit tu dia kata sebab dia takut naik flying fox, dia melekat dengan Yusif. Bila kat atas tu dia panic dan tergigit. Tapi dia macam nak sorok benda tu awal-awal. Dan selama ni memang dia panas baran macam genggam tangan sampai lebam, cekik pernah, ugut pernah, kena heret pernah. Baru-baru ni berubah tapi verbal abuse pula. Aku bukan cakap dia tak 'abusive'. Tapi dia bukan kaki pukul. -kata Loca B
Sumber: Astro Gempak | Twitter

Post a comment

0 Comments