Artis wanita 'relakan' dipegang-pegang sempena pelancaran filem pertamanya di pawagam!!




Seorang artis cantik yang juga seniman berasal daripada Thailand ini telah melakukan kempenya sempena satu filem terbarunya dengan satu cara yang agak luar biasa.

Artis bernama Moire itu melakukan aksi gilanya dengan cara merelakan orang lain memegang payudaranya secara bebas.

Aksi itu dilakukan Moire di dalam sebuah dewan dengan hanya memakai pakaian yang seksi. Para tetamu yang hadir pada malam itu boleh meremas payudaranya dengan percuma.

Moire hanya memberikan waktu 15 saat kepada setiap orang yang menikmati payudaranya. Moire membawa stopwatch untuk menghitung waktu yang diberikan kepada mereka yang menyentuh bagian intimnya.

Moire melakukan aksi tersebut sebagai tanda terima kasih kerana kejayaan filem pertamanya itu. Entah apa tujuan sebenar yang dilakukan oleh artis cantik itu sampai sanggup melakukan hal yang memalukan itu.

Insiden dan kejadian itu sempat dirakamkan oleh salah seorang tetamu yang hadir pada malam itu dan telah memuat naik video tersebut ke laman sosial miliknya.

Video tersebut dikatakan telah menjadi viral dilaman sosial dan menjadi salah satu isu perdebatan yang hangat dikalangan natizen-natizen disana.



Post a comment

0 Comments